Op naar Curacao - Reisverslagen van Marjolein den Dekker - WaarBenJij.nu Op naar Curacao - Reisverslagen van Marjolein den Dekker - WaarBenJij.nu

Op naar Curacao

Minder dan twee weken vertrek ik samen met Pamela Balvert naar het zonovergoten Curacao. Hier zal ik 4 maanden lang stage lopen bij de Franiscus school in Willemstad. Ik zal daar 4 maanden lang de juffrouw zijn van groep 7A samen met mijn mentor Naseshka.
Ik kijk hier erg naar uit, dus van mij mag het snel 2 januari zijn!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2014

Karnaval, Klein Curacao en nog veeel meeer!!

24 Februari 2014

Relaxt leventje hier!

02 Februari 2014

Lifetime experience – Diving!

20 Januari 2014

Starten met To do list, of uitstellen?

13 Januari 2014

het Fransicus College in beeld
Marjolein

Ik ga voor ongeveer 4 maanden naar Curacao, samen met Pamela Balvert. Hier gaan wij stagelopen op een basisschool in Willemstad. Op deze site zul je al mijn blunders, cultuur shocks, verwonderingen en mooie momenten lezen.

Actief sinds 20 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5975

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 12 Mei 2014

Op naar Curacao

Landen bezocht: