De voorbereidingen - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Marjolein Dekker - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Marjolein Dekker - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

22 December 2013 | Nederland, Nieuwkoop

Over 12 dagen vertrek ik samen met Pamela Balvert voor 4 en een halve maand naar Curacao. Hier ga ik stage lopen op de Fransiscus school in Willemstad. Ik zal daar lesgeven aan groep 7A samen met mijn mentor Nadeshka. Van de week kreeg ik te horen dat ik een lange zwarte broek met een rood shirt aan moet. Dus direct online gegaan om enige kleding te scoren. Hopelijk krijg ik het daar niet te warm, in zo een zwarte broek. pfff.....

Alles hebben we tot nu toe in de puntjes voorbereid. We hebben een mooi appartement genaamd 'Margaritha appartments' gehuurd in Willemstad bij de Toni Kunchi wijk. Een mooi 2 slaapkamer appartement met een eigen badkamer en keuken. Ook zit er bij het appartement een zwembad, waar we de nodige verkoeling kunnen zoeken.

Daarnaast hebben we een auto gehuurd voor de tijd dat we in Curacao verblijven. We worden netjes opgehaald met de auto bij het vliegveld. Daarna zullen we zelf naar het appartment rijden. Hopelijk verdwalen we niet en komen we snel aan bij ons appartement.

Als we aankomen hebben we een week de tijd om alles te verkennen en te ontdekken. Op 8 januari ga ik voor de eerste keer een bezoekje brengen aan mijn stageschool. Spannend! Ik ben erg benieuwd! Maandag 13 januari zal ik dan echt gaan starten met mijn stage.

Maar nu ga ik nog iets minder dan twee weken genieten van het ijskoude Nederland, en daarna op naar het AVONTUUR!

  • 22 December 2013 - 18:48

    Peter:

    Mooi gedaan. Ja het gaat nu wel erg snel. We zullen je wel missen.Maar we komen nog langs dan gaan we wat leuke dingen doen daar. Veel plezier samen met pam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Ik ga voor ongeveer 4 maanden naar Curacao, samen met Pamela Balvert. Hier gaan wij stagelopen op een basisschool in Willemstad. Op deze site zul je al mijn blunders, cultuur shocks, verwonderingen en mooie momenten lezen.

Actief sinds 20 Dec. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 5983

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 12 Mei 2014

Op naar Curacao

Landen bezocht: